Cliëntenraad

De cliëntenraad is er voor de belangen van alle cliënten van Serenity GGZ. Zij beoordeelt wat de gevolgen van het beleid van de organisatie zijn voor de zorg en haar dienstverlening. Zij geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de directie over alle onderwerpen die met de kwaliteit van de zorg te maken hebben.

Werkwijze

De cliëntenraad overlegt één keer per 6 maanden. Dit gebeurt aan de hand van een jaaragenda en de actualiteit. Bijvoorbeeld over onderwerpen als: bezuinigingen binnen de Geestelijke Gezondheidszorg, de kwaliteit van de behandeling, cliëntraadpleging, etc. Twee keer per jaar wordt er met de directie vergaderd.

Wat vindt u ervan?

Om het werk goed te kunnen verrichten, is het van belang te weten wat er onder de cliënten leeft over bijvoorbeeld:
  • Hoe ervaart u de zorg binnen Serenity GGZ?
  • Welke zaken dienen anders of beter georganiseerd te worden?
  • Een onderwerp waarvan u denkt dat van belang is.
Met uw reacties kan de cliëntenraad ontwikkelingen in onze zorgverlening beter signaleren en aanpakken. Geef daarom uw wensen, uit uw behoeften en wees vooral kritisch.

Serenity maakt er werk van, u krijgt te allen tijde een reactie!!

Sitemap | Webdesign Veldhoven